Jakie zespoły,wokalistów polecacie?Chodzi mi o dobrą ,ambitną muzykę (różne gatunki) do której powracacie i która daje tyle przyjemności co Nightwish.Wierzę,że macie dobry gust (każdy fan Nightwish ma dobry gust :) więc pytam i czekam na propozycje.Szkoda tylko, że nasze radiostacje (może z wyjątkiem Trójki) puszczają komercyjne pseudogwiazdy i ich beznadziejną twórczość.
Ja ze swojej strony polecam dwa polskie zespoły: Riverside oraz Tosteer (nagrali chyba tylko 1 płytę jak na razie a szkoda bo słuchałam ich płyty na okrągło).
Pozdrawiam
Na pewno żaden zespół nie jest tak niesamowicie zajebisty jak Nightiwsh z Tuomasem, Marco, Jukką, Erno no i oczywiście królowej głosu Tarją na czele tak więc moje propozycje to tylko inne moje gusta... Z podobnych brzmień to Epica i Delain. Reszta to Evanescence, Sabaton, Iron Maiden, Behemoth, Metallica, Sirenia no i trochę z innej beczki The Cranberries... Jak wiadomo to reszta zespołów których lubię choć jeden kawałek ;]
Dużo by wymieniać.
Najlepsze wg mnie z tych zespołów których słucham to:
-Sabaton
-Sonata Arctica
-Slipknot
-Machinae Supremacy
-Hunter (polski)
-Metallica
-Slayer
-Children of Bodom
-Apocalyptica
-Disturbed
Z rapu polskiego: donGURALesko i Eldo. Pewnie coś pominąłem ale tych wykonawców bardzo lubię i polecam!
Eluveitie
Epica
The Agonist
Iron Maiden
SOAD
Arch Enemy
Korpiklaani
Kivimetsän Druidi
Apocalyptica
Made of Hate
Kamelot
Sabaton
Lordi
Vader
Bring me the horizon
Można jeszcze dodać te zespoły, ale to tylko za pojedyncze piosenki:
Behemoth
Stratovarius
Five Finger Death Punch
Frontside
Gorąco polecam
http://www.youtube.com/watch?v=9Dpx8afx7mY
NIESŁYCHANIE MĄDRA I PORUSZAJĄCA PŁYTA
A słyszałaś kiedyś Nightwish w radiu ?, jja nie
W telewizji ostatnio tylko Nightwish widziałem na Rebel tv , był program o nich
Tylko niestety dali wtedy tylko 4 piosenki i jedną tylko z Tarją Nemo
Reszta The Islander, Amaranth , Bye bye Beautiful z Dark Passion Play wokal Anette , a tej płyty po prostu nie znosze jakś taka komercyjna bez polotu , nudna , szczęście że w Imaginaerum trochę się poprawiła
Oprócz Nightwisha z Anette to ranking wygląda tak:
- AC/DC
- Sabaton
- Metallica
- Disturbed
- Godsmack
- Iron Maiden
- HammerFall
- Rammstein
- tutaj Nightwish z Anette
- Dio
- Bullet For My Valentine
- Black Sabbath z Dio
- Tankard
Poza rankingiem:
- Hunter
- Coma
- Anthrax
- Sonic Syndicate
- Alestorm
A czego nie lubię:
- Black Sabbath z Ozzy'm (przynajmniej pierwsze płyty)
- Nightwish z Tajrą (jakieś wycie c**j wie jakie - to nawet wycie nie jest, tylko jakieś gówno)
- Slayer, nie wliczając kawałka Raining Blood
- Metallica na Death Magnetic
To tyle.
Poprawka:
Czego nie lubię:
- Paranoid
- Nightwish z Tarją (bez polotu, nuda, wszystko nagrywane na jedno kopyto)
- Slayer, wyłączajac pierwszą i ostatnią płytę i parę kawałków z RiB (ogólnie średniak) i SoH
- Meta na KEM'ie i DM'ie.
Ja ze swojej strony mogę dodać kilka mniej lub bardziej znanych zespołów , które nie zostały wyżej wymienione. Zacznę może od tych drugich :) : The Rasmus , Hollywood Undead , In Flames ( chociaż ostatnia płyta mnie rozczarowała ) , Skillet. Teraz te mniej znane : Deathstars ( jeden z moich ulubionych zespołów ) , Amaranthe ( doskonale słucha się ich energetycznych kawałków , które mają moc ) , Atreyu , Elysion ( głównie pierwsza , doskonała płyta pt. " Silent Scream " ) . FOR MY PAIN.
Najtłisz z ambicją nie ma nic wspólnego, to po prostu plastikowy pop, jak dobrze, że wtedy ją [Tarję] wywalili, bo ich muzyka najbardziej komiczna była właśnie za jej kadencji na wokalu. Aż wstyd się przyznać, że jeszcze 2 lata temu słuchałem tego badziewia. To mniej więcej ta sama półka, co Riverside, Coma, Sabaton, i ogólnie cały metal symfoniczny/gotycki, który ani z symfonią, ani gotykiem nie ma absolutnie nic wspólnego.