Cliffhanger to jeden z najlepiej zrealizowanych filmów sensacyjnych w historii uświetni zainscenizowane sceny,genialne sceny kaskaderskie. Podobnie Die Hard 2. Miał pecha,ze ani Wyspa Piratów, ani Długi Pocałunek nie zarobiły na siebie,a to tez dobre filmy w swoim gatunku. We wszystkich tych filmach czuć niezwykłą...
...Brakujący pocisk | Bodies at Rest | Chen mo de zheng ren
● Produkcja: Chiny | Hong Kong
● Gatunek: Akcja | Thriller | Kryminał
● Czas trwania: 93 min.
● Premiera: 04.04.2019 - Świat
● Reżyseria: Renny Harlin
● Scenariusz: David Lesser
Występują:
Nick Cheung
Richie Ren
Yang Zi
Roger Kwok
Jin-Au...
1.Szklana pułapka 2 7/10
2.Na krawędzi 6/10
3.Długi pocałunek na dobranoc 5/10
4.Łowcy umysłów 5/10
5.Wyspa piratów 4/10
6.Ślady zbrodni 4/10
7.Wyścig 3/10
8.Piekielna głębia 3/10
9.12 Rund 2/10
10.Pakt milczenia 1/10
A tak w sumie to kiepski jednak wyrobnik......
Zwłaszcza za "Die Hard 2" genialna kontynuacja i jak dla mnie na równi z jedynką. Później "Długi pocałunek na dobranoc" (świetny), no i jeszcze "Na krawędzi" i "Wyspa Piratów" całkiem sympatyczne. Zwłaszcza dwa pierwsze filmy to mistrzostwo jeśli chodzi o kino akcji i biję mu pokłony za to,że został reżyserem, żeby te...
więcejDziwni mnie dlaczego ten reżyser tak się stoczył. Przecież
"Szklana Pułapka 2" to dla mnie idealna kontynucja części pierwszej. A nakręcił przecież też dobre "Na krawędzi" i "Długi pocałunek na dobranoc".
Wszystkie są utrzymane w fajnym "zimowym" klimacie. A teraz kręci jakieś remaki "Egzorcysty" i "Pakty...
Nie wymagam od rzemieślników jakiegoś filozowania na ekranie, niemniej filmy, jakie robi ten reżyser, są wręcz żenujące. Widziałem ich 4-5 i wszystkie były koszmarne (jeden z nich to - nome omen - "Koszmar z ulicy Wiązów 4":P). Widzom inteligentnym i ceniącym rozrywkę na poziomie wyższym niż "Cliffhanger", radzę omijać...
więcej