Pan Roman to świetny reżyser szkoda że już nie reżyseruje filmów uwielbiam oglądać jego filmy takie jak : Kogel mogel i galimatias, azyl, kardiogram ,och Karol
Tak nagle zniknął. Nigdzie nie ma żadnej informacji o nim, ani zdjęcia. Dosłownie nigdzie.
Wygląda, jakby się rozpłynął. Bardzo dziwne. A przecież jego komedie są jednymi z
najgenialniejszych w Polsce. Co się z nim stało?
1. Wściekły – 7/10
2. Kardiogram – 7/10
3. Pożegnanie cesarzy – 7/10
4. Wyjście awaryjne – 6/10
5. Azyl – 6/10
6. Kogel-Mogel – 6/10
7. Galimatias, czyli kogel-mogel II – 6/10
8. Sekret – 6/10
9. Jeśli się odnajdziemy – 6/10
10. Rdza – 6/10
11. Komedia małżeńska – 5/10
12. Anatomia miłości – 5/10
13. Głód...
Jak można zapomnieć o takich hitach jak Kogel Mogel (1 i 2), Wyjście awaryjne i Och, Karol. Nie wiem dlaczego, ale jakoś Komedia małżeńska do mnie nie przemawia. Jest za mało śmieszna (po prostu to już nie to samo). I przy tym filmie bardzo dokładnie widać zmiany lat 80 i 90. Inny humor, obraz i sposób grania aktorów....
więcejMa ktoś pomysł gdzie można obejrzeć serial Znaki Szczególne ? Oprócz powtórek w TV bo kablówki nie oglądam. Może być online, dvd cokolwiek ...
JEGO "KOGIEL-MOGIEL" , "OCH KAROL" ."KOMEDIA MAŁŻEŃSKA","CZY " WYJŚCIE AWARYNE" TO PRAWDZIWE HITY .LUBIE JEGO SERIAL "ZNAKI SZCZEGÓLNE" I FILM KRYMINALNY "WŚĆIEKŁY"